15. listopadu 2015

Výstava Šťastný život v secesi

V sobotu 7. 11. 2015 jsem navštívil výstavu Šťastný život v secesi, která je instalována v prostorách Letohrádku Mitrovských v Brně. Mám rád historii a tak jsem si se zájmem prohlížel klobouky, šperky, šaty, fotografie, hračky, porcelán a mnoho dalších dobových předmětů. Ve spodní části budovy bylo vystaveno mj. spodní prádlo a historická kuchyň i minikuchyňka pro děti. V každé místnosti jsou instalovány informační panely se zajímavými informacemi, které Vás mohou poučit i pobavit. Jsou zde také šperky zhotovené z jedlých materiálů. Výstavu můžete navštívit do 29. listopadu 2015. Výstava se mi líbila a odcházel jsem s příjemným pocitem, že jsem prožil pár hodin v secesi. Přikládám pár fotografií a věřím, že se Vám fotografie budou líbit. Možná, že Vás inspirují k návštěvě výstavy.
Pavel Krupka







Žádné komentáře:

Okomentovat