1. června 2013

Výlet do ZOO v Brně

Minulou sobotu jsem vyrazil na výlet do ZOO v Brně. Ráno pršelo, a kdo nemusel, tak nevycházel z domu, ale já se přesto chtěl podívat na zvířata. Když jsem tam dorazil, bylo tam pouze pár lidí, protože stále pršelo. Byl jsem zvědavý, jak se budou zvířata chovat v dešti.
Moje první zastávka byla u medvědů kamčatských v moderní expozici BERINGIE. Zde jsem pozoroval především odrostlá medvědí dvojčata Kubu a Tobyho. Potom jsem se přesunul k ledním medvědům, kde právě probíhalo komentované krmení. Zde jsem poprvé spatřil medvědici Coru a medvíďata Kometu a Nanuka. Na chvíli přestalo pršet a já stále sledoval medvíďata honící se za dobrotami. Poté jsem se vydal k výběhu SAFARI, kde jsem pozoroval zebry. Byly klidné a vůbec jim nevadil déšť.
Věřím, že se Vám fotografie budou líbit. Možná, že Vás inspirují k návštěvě brněnské ZOO. Já se tam rozhodně také vrátím, až bude pro změnu svítit sluníčko.
Byli jste tam? Chcete se tam podívat? Chodíte rádi do zoologických zahrad?
Budu rád, když připojíte svůj komentář.
Pavel Krupka


Kuba a Toby - medvědí dvojčata

Mládě medvěda kamčatského

Mládě medvěda kamčatského

Medvědice Cora čeká na krmení

Lední medvídě

Lední medvídě – stále v pohybu

Lední medvídě baští mrkvičku

Zebra Chapmannova

Zebra Chapmannova

Zebra Chapmannova
Líbily se Vám fotografie? Pokud ano, bude fajn, když na Facebooku nebo Twitteru kliknete na Sdílet. Díky.

6 komentářů:

  1. krásné fotky...........na té druhé medvídek Kamčatský pije skrz nozdry?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lenko,
      dík za pochvalu. Na té druhé fotografii medvídě dělá vlny, aby mu připlula jablíčka. Je to zajímavé, jak je šikovný, chce svačit a nechce plavat v bazénu.
      Pavel

      Vymazat
  2. Krásné fotky a krásná zvířátka, medvídci jsou nej.... už se na ně těšíme, máme projetou téměř celou republiku co se týče Zoologických zahrad a do Brna aj. se každoročně vracíme, doufám, že budeme mít také štěstí abysme vše viděli .)

    OdpovědětVymazat
  3. Libuše Vyhnalová6. června 2013 v 9:39

    Moc krásné fotky....miluju medvídky všech druhů....v Brně jsem byla 11.5- také pršelo,ale stálo to za to.....

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Pavle, parádní fotky - zvlášť musím ocenit ty od ledních medvědů. Sám jsem častým návštěvníkem brněnské zoo, ale díky poloze jejich výběhu se mně nikdy nepodařilo je vyfotit tak aby výsledek za něco stál :) máš můj obdiv. Ještě bych se rád zeptal jaké sklo jsi na pořízení fotek použil? Na závěr ještě pozvánka na můj fotoblog, kde mám mimo jiné i fotky ze zoo Brno :)) www.tomuvfotoblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Tome, dík za pochvalu. Také máš moc zajímavé fotky zvířat ze ZOO Brno. Já měl to správné fotografické štěstí - byl jsem v brněnské zoo poprvé a vyfotil jsem fotky, z kterých mám velkou radost. Fotky ledních medvědů jsem fotil přístrojem Canon PowerShot S5 IS (objektiv 36-432mm). Ostatní fotky - medvíďata medvědů kamčatských a zebry jsem fotil různými přístroji a objektivy značky Canon v rámci akce Canon ZOOM. Pavel

      Vymazat