18. července 2013

Slatiňany – zámek a koně, kam se podíváš

Mám rád historii, zámky, zahrady a zvířata. Proto jsem se začátkem července vypravil podívat do Slatiňan ve východních Čechách. Navštívil jsem státní zámek a výběhy se starokladrubskými vraníky.
Areál zámku je ráj pro turisty. Můžete navštívit zámecké interiéry, hipologické sbírky, sledovat letošní hříbě koně Převalského Oktaviána, projít se kolem jezírka, koukat na krásné lekníny a kdo bude unaven, může usednout na lavičku a relaxovat pohledem na jezírko a krásné stromy a zahradu. V parku na rekonstrukci čeká objekt dětského hospodářství, který rovněž stojí za zhlédnutí. Dále můžete navštívit hřebčín, kde jsou komentované prohlídky, ale já jsem spěchal k výběhům, kde se pásly kobyly s letošními hříbaty.
Rozhodně doporučuji

Přikládám fotografie z výletu.
Věřím, že se Vám fotografie budou líbit. Možná, že Vás inspirují k návštěvě Slatiňan.
Byli jste tam? Chcete se tam podívat? Budu rád, když připojíte svůj komentář.

Pavel Krupka














Líbily se Vám fotografie? Pokud ano, bude fajn, když na Facebooku nebo Twitteru kliknete na Sdílet. Díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat